Norris
Kayıtlı Üye
- Katılım
- 9 Kas 2021
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 5
- Aktiflik Süresi
- 0
- Puanları
- 0
Önsöz
Selamlar değerli forum sakinleri. Bugün sizlere güzel bir kelime oyunu skripti paylaşacağım. Belirlediğiniz kelime veya kelimeler, harfleri karışık şekilde sohbete yazılır ve oyuncular kelimenin doğrusunu bulmaya çalışır. Örnek olarak 2 tane kelime yaptım.
Görseller
Örnek kelime: korona...
Örnek kelime: minecraft...
Kod
Umarım işinize yarar, görüşmek üzere...
Örnek kelime: korona...
Örnek kelime: minecraft...
Kod
Kod:
options:
Kelime1: Korona
1-harf1: K
1-harf2: o
1-harf3: r
1-harf4: o
1-harf5: n
1-harf6: a
Kelime2: Minecraft
2-harf1: M
2-harf2: i
2-harf3: n
2-harf4: e
2-harf5: c
2-harf6: r
2-harf7: a
2-harf8: f
2-harf9: t
on load:
delete {oyunbasladi1}
delete {oyunbasladi2}
command /kelime:
trigger:
if sender is not a player:
if {oyunbasladi1} is not set:
if {oyunbasladi2} is not set:
chance of 50%:
execute console command "oyunadmin 1"
set {oyunbasladi1} to true
set {sayi} to 0
loop 6 times:
add 1 to {sayi}
set {harf%{sayi}%} to random element out of {harfler1::*}
remove {harf%{sayi}%} from {harfler1::*}
wait 2 tick
send "&9&lKelime Oyunu Başladı!" to players
send "&3Karışık verilen harfler ile doğru kelimeyi bul: &c%{harf1}%%{harf2}%%{harf3}%%{harf4}%%{harf5}%%{harf6}%" to players
stop
chance of 50%:
execute console command "oyunadmin 2"
set {oyunbasladi2} to true
set {sayi} to 0
loop 9 times:
add 1 to {sayi}
set {harf%{sayi}%} to random element out of {harfler2::*}
remove {harf%{sayi}%} from {harfler2::*}
wait 10 tick
send "&9&lKelime Oyunu Başladı!" to players
send "&3Karışık verilen harfler ile doğru kelimeyi bul: &c%{harf1}%%{harf2}%%{harf3}%%{harf4}%%{harf5}%%{harf6}%%{harf7}%%{harf8}%%{harf9}%" to players
stop
else:
send "&cDevam eden bir kelime oyunu bulunmakta!" to player
else:
send "&cDevam eden bir kelime oyunu bulunmakta!" to player
on chat:
if {oyunbasladi1} is true:
if message is "{@Kelime1}":
send "&7Kelime oyununu &c%player% &7kazandı!" to players
give 1 diamond to player
delete {oyunbasladi1}
if {oyunbasladi2} is true:
if message is "{@Kelime2}":
send "&7Kelime oyununu &c%player% &7kazandı!" to players
give 1 diamond to player
delete {oyunbasladi2}
command /oyunadmin [<text>]:
trigger:
if sender is not a player:
if arg 1 is "1":
delete {harfler1::*}
add "{@1-harf1}" to {harfler1::*}
add "{@1-harf2}" to {harfler1::*}
add "{@1-harf3}" to {harfler1::*}
add "{@1-harf4}" to {harfler1::*}
add "{@1-harf5}" to {harfler1::*}
add "{@1-harf6}" to {harfler1::*}
else if arg 1 is "2":
delete {harfler2::*}
add "{@2-harf1}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf2}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf3}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf4}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf5}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf6}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf7}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf8}" to {harfler2::*}
add "{@2-harf9}" to {harfler2::*}
every 10 minutes:
execute console command "kelime"
Umarım işinize yarar, görüşmek üzere...